2 veckor sen imorgon..

Imorgon är det exakt 2 veckor sen jag bloggade sist :o
Vart tar tiden vägen?

Nåja dagens inlägg blir nog inte långt. Även om jag på den här tiden har massor att skriva men jag måste fråga gubben vad jag skrivit för sms åt han senaste två veckorna. Jag råkade radera mina som jag skickat och flera gånger per dag kommer det sms om tokigheterna barnen gör här hemma.

Jag såg att Alicia valt stooora jättesnäckor till makaroner.
Jag frågade om hon tror att hon tycker om dom. Ja sa hon.
Jag frågade om hon smakat. Ja sa hon.
Var då frågade jag. Hon svarade men alla smakar ju likadant!
Hur vet du det då?
Jag vet ju allt och jag är så smart fattar du väl!
Jaha sa jag då.
Du är väl också smart mamma?

Återkommer när jag kommer på mer. Min hjärna fungerar inte så bra efter att lilleman somnat först halv 5 imorse.
Han var glad så länge jag lekte med honom hela natten men struntade jag i honom och försökte somna blev han sur på mig och började sparkas som en galning och gnälla.
Han var fulltankad också för jag trodde jag skulle få honom trött om jag matade och matade men nejdå, tillslut ville han bara inte ha mer och ville leka istället.
Men han skrattade sött och var såå glad när han fick uppmärksamhet.
Han har nyss somnat.. Men jag ska väcka honom snart så vi tar vakentiden medan jag VILL vara vaken. Om det nu går ;)
Fast jag vill helst att dom andra två ska somna först. Alicia äter kvällsfika och Samuel nattas just nu.

Har fotat en massa konstiga sovställningar av Samuel nu i några dagar så bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0