Samuel 2 år!

Nu har det redan gått 2 år sen våran älskade lilla galning föddes!
Kan inte fatta vart tiden tagit vägen.
Känns som att han föddes igår.

Imorse väckte vi honom med sång och tårta och presenter på sängen. Vi tände tomtebloss men han var så seg på att vakna så vi fick tända nya haha.
Han fick en verktygsbänk, en playdooh-maskin och en liten gubbe som är jättemysig att klämma på. Man vill bara mooosa den haha.
Han blev såå nöjd :)

Nu ska jag gå upp och se vad han målar för teckningar och sen ska vi busa lite till.
Pappsen skottar snö eller nåt. Han är inte hemma just nu iallafall..
Lillebror sover en stund och Alicia gör kalasfint här.

Grattis än en gång min lilla prins!
Älskar dig!

-----------------------------------------
Och senare kan jag uppdatera hur det gick hos bvc. Men inte nu för nu ska jag leka med prinsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0