1,5 kg extra

Sådärja. Nu är jag och Sebastian hemkomna från BVC.

Han hade vuxit riktigt rejält.
Vägde honom. Först vägde han 5330 gram. Men sen kissade han och gick ner till 5280 istället.
Så nu vet vi hur mycket kiss som kom ut också. (Ja det var hela skötbordet, golvet och lite här och där).
Han hade inte vuxit så mycket på längden. Men tillräckligt. Han är 56 cm lång.
Men 62orna i kläder sitter ganska precis på honom. Han har lång överkropp.
Han hade bara ätit en gång på morgonen och bajsat två fulla blöjor och lite till innan vägning.

Inatt har det inte varit roligt. Drack nån juice igår med ananas och banan och han har skrikit hela natten! (Måste vara av den eftersom jag inte ätit eller druckit nåt annat jag inte brukar).
Jag la honom i vagnen och låg i sängen bredvid och körde fram och tillbaka. Varje gång mina ögonlock gick igen så vrålade han. Jag var så trött att hela kroppen bara skakade så jag vågade inte bära omkring på honom. Så halv 6 imorse somnade vi båda två gott. Vilket resulterade i att vi höll på att försova oss!
Skulle ju på BVC 11 men vi blev nån minut sen.
Och så vipps så hade dom vaccinerat mig också :O
Så nu slipper jag fundera över det beslutet mer..

Samuel har slut blöjor och vi får pengar först imorgon så han går nakenfis här hemma.
A-L skickade gubben med blöjor hit så nu har vi några så vi klarar oss men nu totalvägrar Samuel blöja istället så han får vara utan. Nu när han själv vill det :) Han är såå duktig!

Marcus sa att han absolut inte fick kissa eller bajsa i kalsongerna och så jämförde dom kalsonger och pratade om att dom två är stora grabbar som kan ha kalsonger. Så det är väl därför han bara vill ha kalsonger nu.
Iallafall skulle dom gå och duscha och Samuel var så kissis att han fort slängde av sig kalsongerna och kissade.. på toagolvet haha. Men han gjorde det inte i kalsongerna iallafall ;)

Nu ska jag ta lilleman som blivit hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0