Inlägget försvann..

Det är helt otroligt!
Det var tydligen inte meningen att jag skulle ge upp amningen redan. Efter 2 dygn har inte produktionen avtagit och jag har bara ammat (inge ersättning) sen 12 idag!
Han är mätt och nöjd och glad och sover som en liten gris.
Trots mitt missbruk av Choklad/mjölk/ost så har han inte ont i magen ännu.
Han kanske är mindre känslig nu. Har ju inte vågat testa.
Men jag behöver ju inte käka kilovis med choklad och dricka litervis med mjölk. Man kan ju hålla en normal mängd.

Samuel fortsätter gå o kissa på pottan nu. Inte nu alltså nu ligger han i sängen. Men hela kvällen har han varit duktig. Gått minst 3 gånger på pottan sen halv fem.
Såå stolt över gullungen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

får han inte i sig blod och sånt ännu då? Gör det som är bäst för honom bara, funkar det att amma och han får i sig nått och han inte käkar blod så är det ju skitbra! men om samma igen att han inte får i sig nått mat så borde du inte göra det. Lycka till, hoppas att du kan amma så länge du vill

2010-02-04 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0