27 Januari 2010

Ja nu blev det iallafall rätt ;)

Tänkte bara skriva att: Nu gick det upp för Samuel vad det innebär att ha en lillebror!
Visst har han ju visat saker, pratat med honom och han älskar sin lillebror såå mycket så han kommer alltid i första hand för Samuel.
Men nu på morgonen busade Samuel. Sebastian tittade såklart på. När Samuel fick bus i blicken och skrattade så gjorde Sebastian det också.
Så tittade Samuel på sin lillebror och man såg hur han hajjade till. Oj, där var nån som tyckte hans buserier var lika roliga som han själv tyckte. Där var nån som inte kommer säga åt honom, nån som inte är som storasyster och inte vill busa hela tiden, nån som verkligen är med på ALLT han gör.
Då såg jag att Samuel är såå lycklig! Att få en lillebror var det bästa för honom.
Så här är det inte några bekymmer med att vi har skaffat barn så "tätt" som många tycker det är. Det är varannat år.
Och nej jag är inte religiös heller för att jag vill ha "många" barn och inte äter julskinka som det var nån som trodde.
Vissa maträtter gillar jag bara inte. Julskinka är en av dom. Nog kan jag väl äta det men jag tycker köttbullarna och prinskorvarna med ost och bacon är godast..

Får se hur länge jag orkar hålla på o uppdatera bloggen när datorn tjorvar såhär.
Den hoppar in mitt i texten plötsligt och börjar skriva där istället..
Nåja nu ska jag se vad vi ska hitta på för skoj idag. M jobbar 6-22 idag igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0